Наприкінці січня, в Академії L`Oreal, Марися Горобець, фаундер платформи елегантного нетворкінгу MGVC і професійний бренд, що спеціалізується на догляді за волоссям Kerastase, провели першу, в межах клубу, онлайн-зустріч у прямому ефірі.
Довгих 5 років MGVC був зачиненим жіночим ком’юніті для обраних, проте, в новому році, клуб Марисі Горобець вирішив масштабуватися і, окрім офлайн сніданків та бранчів, додали новий онлайн формат.


Спікерами Vision Talk стали експерт бренду Kerastase Етері Гвінашвілі і трихолог-реабілітолог Юлія Дудій, які відповіли на всі запитання, що стосувалися догляду за волоссям від Інстаграм-аудиторії і учасниць MGVC. Захід відбувся в новій Академії L`Oreal, двері якої у той день були ексклюзивно відчинені для гостей клубу.
Перед тим, як розпочати прямий ефір, гості заходу отримали консультацію, щодо стану свого волосся, а також спробували новий професійний догляд від бренду Kerastase. Бесіда відбулася в легкій надихаючій атмосфері, леді MGVC отримали вичерпні відповіді, поради й рекомендації від експертів.
Серед почутих правил, про які ми часто забуваємо:
• перед візитом до стиліста, радимо обов’язково пройти діагностику й консультацію у трихолога, щоб розуміти у якому стані дійсно знаходиться шкіра голови і волосся в цілому;
• мити голову обов’язково двічі. За один раз досконало очистити шкіру голови не вдасться, яким би чудовим й ефективним не був шампунь;
• волосся так само, як і шкіра страждає від ультрафіолету, тому захист влітку або  під час відпочинку в теплих краях обов’язковий. Покривайте голову натуральними хустинами або панамами, додавайте  в домашній догляд засоби із захистом SPF;
• не займайтеся самолікуванням, не приймайте вітаміни або інші БАДи без консультації з лікарем. Для початку необхідно здати аналізи, котрі порадить спеціаліст, а згодом приймати відповідні препарати для підтримки волосся у здоровому стані;
• пам’ятайте, що шкіра голови у чотири рази тонша й чутливіша, аніж шкіра обличчя, тому догляд має бути максимально делікатним.
Кожна гостя отримала подарунок від бренду – набір міні-версій нової лінійки Chroma Absolu, а також сертифікат на зачіску від партнера заходу – мережі б’юті-салонів Backstage.


Архітектурний дизайнер Інна Князева розповіла на своїй сторінці в Інстаграм: “Чудовий суботній ранок у нашій теплій компанії з @mgvisionclub. Чарівна Марися вміє створювати настрій. Цього разу, в нас відбувся Vision Date від Kerastase в новій Академії Лореаль. Мій головний принцип догляду за волоссям підтвердили Юлія Дудій і Етері Гвінашвілі: волосся – це наслідок загального стану організму. Вдосконалення слід завжди починати зсередини, а потім підтримувати й зміцнювати красу за допомогою якісних і перевірених засобів. Дуже сподобалася нова лінійка Chroma Absolu – преміальний догляд з кислотами, який скоро спробую і в салонному догляді. Я багато чого пробувала у Kerastase - компанія ніколи не стоїть на місці, розроблюючи найінноваційніші продукти!”


Дизайнер одягу Катерина Соловчук також поділилась своїми емоціями на рахунок  першого Hair Talk в рамках MGVC: “Марися Горобець знає точно, як перетворити твій солодкий суботній сон в реальність, де ти занурюєшся в насолоду парфумерних геніїв з новою лінійкою догляду за волоссям. Ви маєте відчути на собі цей витончений аромат, який тримається весь день після таких доглядових ритуалів, а майстри Backstage знають усі секрети ідеальної зачіски.”
“Найвища нагорода за те, що ти робиш”, - вважає Марися Горобець.
Це був дійсно незабутній день в оточенні привабливих, успішних і розумних жінок клубу MGVC. Подейкують, що новий Vision сезон буде особливим! Слідкуємо за анонсами!