Що має статися, щоб у світлу і розумну голову прийшла геніальна ідея? Хімія з першого погляду і мурашки по тілу. Одночасно, природно.
Саме так і сталося при знайомстві фаундера з автором виставки EQUILIBRIUM — художницею Марією Возвишаєвою.

Рішення провести відкриття осіннього сезону VISION CLUB у музеї Марисею було прийняте ще до закінчення екскурсії, яку вела Марія по своїй виставці.
Марія Возвишаєва: «Дивлячись на полотно в тиші, можна усвідомити, що дивишся не на картину, а на себе... Кольори, відтінки, стан — це сенс, мова підсвідомості. Одні називають це магією або наукою, інші — психологією або релігією».

Марися Горобець: "Де, як не в Музеї історії Києва, «писати» нам нову vision-історію і говорити про нову релігію — influence marketing!»
Вирішили — реалізували!
Під звуки традиційного для клубу sax by Sivax на аперитив подавали шампанське з квітами і... писали vision-історію на фіолетовому полотні, що характеризує квінтесенцію яскравих і незвичайних особистостей клубу MGVC. А таких у спільноті на сьогодні 222!

За чотири роки існування клубу леді MGVC звикли бути першими у всьому, і цього разу перша книга в СНД з influence-маркетингу потрапила в їхні руки першою не випадково!
Взагалі на платформі елегантного нетворкінгу нічого випадково не буває. Зі спікером осіннього vision talk у Марисі, як ви розумієте, теж сталася хімія з першого погляду.
Те, як об'єднувати мистецтво реклами і сучасних інфлюенсерів, щоб був баланс, на платформі обговорили з Євгенією Гордієнко, автором книги «Influence marketing», продюсером блогерів-мільйонників і спікером TEDx.

За сніданком обговорили:
• Хто такі мільйонники?
• Навіщо брендам інфлюенсери?
• Як збільшити дохід компанії за допомогою influence marketing?

Висновки:
• Люди завжди довіряють людям.
• Трафік через блогерів на 65% дешевший від звичайного.
• 70% користувачів купують товари за рекомендацією «авторитетів».

Прогресивну «їжу для мізків» учасниці vision breakfast споживали в синергії з кулінарним мистецтвом від найкращих у цій справі FIGARO CATERING.
На десерт усіх чекав торт із зображенням картини EQUILIBRIUM, відсутньої королеви колекції, яку купили в перший же день. І не дивно, адже картина — про «рівновагу» і про жінок.

У колі жіночої сили, в оточенні квіткових композицій від FIORI, цього ранку також багато говорили про баланс, джерела рівноваги, силу елегантного нетворкінгу, яким просякнутий MGVC.
Виходили натхненними та окриленими, традиційно з компліментами від друзів — партнерів клубу: доглядом від KERASTASE і трояндами від легендарної компанії BERKELEY TRAVEL, яка презентувала цього разу свою унікальну колекцію закритих подорожей.

І хоча формат сніданку в музеї для клубу — не новинка (перший пройшов у Victoria Museum), цей став по особливому знаковим як для Музею історії Києва, так і для кожної леді MGVC!
І поки ми знаходимося в очікуванні нових wow-vision-подій клубу, команда MGVC уже готується дивувати 4 жовтня новою порцією натхнення!