Міжнародний туризм. Журнал про мандрівки та відпочинок детальний пошук

На головнуНаписати листа

Редакція Новини Архів Передплата Реклама Фотобанк
Міжнародний туризм Новини журналу 2011 рік Лев у пошуках ніші
Номер 5 від 19 вересня 2017р.
Номер 5 від 19 вересня 2017р.
Welcome to Ukraine
В наступному номері

В номері 6'2017

ІШГЛЬ
Зіркова зима

ВІТАЛІЙ ЗОРІН
Екстрим і рекорди

ТАЇЛАНД
Новий шлях до Пхукету

МАРОККО
Драйв в пустелі

ТЕРМІТИ
Схована цивілізація

НОВИЙ РІК
народів світу

АВСТРІЯ

ШВЕЦІЯ

СЛОВЕНІЯ

АРУБА

ЗІМБАБВЕ

НЕПАЛ

МАЛАЙЗІЯ

ГРУЗІЯ

УКРАЇНА

 

 

 

 



Новини журналу
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
Лев у пошуках ніші
29 грудня 2011 року

У конференції в «місті Лева» взяло участь понад 100 практиків туріндустрії з Відня, Граца, Берліна, Кракова, Лондона, Москви, Стамбула та експерти з України. Захід зорганізувало ГО «Етновир» у партнерстві з Львівською міською радою та міжнародною асоціацією «European Cities Marketing».

«Міста — рушій європейського туризму, своєрідна вітрина країн. Попри економічну кризу, цей напрямок розвиватиметься і надалі», — зазначив на відкритті Джон Хілі, виконавчий директор міжнародної асоціації «European Cities Marketing».

Гаслом конференції було «Об'єднуйте. Вдосконалюйте. Презентуйте. Завойовуйте». На цих імперативах акцентували спікери й учасники. «Турбізнес мусить об’єднуватися з владою, поширювати наявні продукти та постійно їх вдосконалювати і завойовувати нові туристичні ринки», — сказала організатор конференції Оксана Сидор. Завдяки такому єднанню навіть «молоді» туристичні міста можуть конкурувати з «розкрученими». «Міську карту мають створювати не окремі компанії, а їх об'єднання: ресторани, готелі, заклади культури — всі вони мають працювати спільно. І не лише над тим, щоб отримати більший прибуток, а й щоб задовольнити туристів, зробити їх лояльнішими», — наголосив Крістіан Гессль, директор департаменту Центральної та Східної Європи і Балтії у Федеральній економічній палаті Австрії.

У сучасному світі переважає тенденція до пошуку містами спеціалізованих, «нішових» продуктів. Львів власним досвідом довів, якими важливими для маркетингу міст є популярні події. І не лише глобальні, на кшталт «Євро – 2012», а й музичні, етнічні та гастрономічні фестивалі, яких у цьому місті проводиться понад сто за рік. «Ми перестаємо розглядати туризм як забавку. Це серйозна індустрія і підстава для великих інвестицій», — заявив міський голова Львова Андрій Садовий.

Схоже, галицький лев пригледів собі вигідне місце серед європейських туристичних міст. Чого в Україні поки що не можна сказати навіть про стольний Київ.


Адреса редакції:
вул. Кловський узвіз, 15, Київ, 01021
Тел./факс: 254-5190/93, 288-9625
Всі зауваження та питання просимо надсилати за електронною адресою intour.magazin@gmail.com

Всі права захищені. Міжнародний туризм, 2005.

Копіювання та передрук інформації з сайту дозволено тільки з письмової згоди Редакції.

Думка авторів публікацій не завжди відповідає думці редакції.

Відповідальність за достовірність фактів, власних назв та імен, інших відомостей несуть автори.


Туристична виставка UІTT

Welcome to Georgia! National Tourism Award

16-я Азербайджанская Международная Выставка «Туризм и Путешествия»

Медицинский туризм

18-а міжнародна виставка-ярмарок «ТурЕКСПО»

МАНСАНА:: Туристична агенція. Відпочинок на морі. Екзотичний відпочинок. Екскурсійні тури. Гірськолижні тури.