Міжнародний туризм. Журнал про мандрівки та відпочинок детальний пошук

На головнуНаписати листа

Редакція Новини Архів Передплата Реклама Фотобанк
Міжнародний туризм Новини журналу 2011 рік Лев у пошуках ніші
Номер 1 від 30 січня 2018р.
Номер 1 від 30 січня 2018р.
Welcome to Ukraine
В наступному номері

В номері 5'2018

ЧАРИ ДОМІНІКАНИ

ЦЮРИХ & БАЗЕЛЬ
Зроблено у Швейцарії

МАРОККО
Арабески пустелі

АВСТРАЛІЯ
У сумці революції

КУБА
Екзоти & Раритети

ЛУЦЬК
Ніч у замку

АВСТРІЯ

АВСТРАЛІЯ

НЕПАЛ

АНГЛІЯ

ФРАНЦІЯ

ШВЕЙЦАРІЯ

ІТАЛІЯ

ЄГИПЕТ

УКРАЇНА

 

 

 

 



Новини журналу
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
Лев у пошуках ніші
29 грудня 2011 року

У конференції в «місті Лева» взяло участь понад 100 практиків туріндустрії з Відня, Граца, Берліна, Кракова, Лондона, Москви, Стамбула та експерти з України. Захід зорганізувало ГО «Етновир» у партнерстві з Львівською міською радою та міжнародною асоціацією «European Cities Marketing».

«Міста — рушій європейського туризму, своєрідна вітрина країн. Попри економічну кризу, цей напрямок розвиватиметься і надалі», — зазначив на відкритті Джон Хілі, виконавчий директор міжнародної асоціації «European Cities Marketing».

Гаслом конференції було «Об'єднуйте. Вдосконалюйте. Презентуйте. Завойовуйте». На цих імперативах акцентували спікери й учасники. «Турбізнес мусить об’єднуватися з владою, поширювати наявні продукти та постійно їх вдосконалювати і завойовувати нові туристичні ринки», — сказала організатор конференції Оксана Сидор. Завдяки такому єднанню навіть «молоді» туристичні міста можуть конкурувати з «розкрученими». «Міську карту мають створювати не окремі компанії, а їх об'єднання: ресторани, готелі, заклади культури — всі вони мають працювати спільно. І не лише над тим, щоб отримати більший прибуток, а й щоб задовольнити туристів, зробити їх лояльнішими», — наголосив Крістіан Гессль, директор департаменту Центральної та Східної Європи і Балтії у Федеральній економічній палаті Австрії.

У сучасному світі переважає тенденція до пошуку містами спеціалізованих, «нішових» продуктів. Львів власним досвідом довів, якими важливими для маркетингу міст є популярні події. І не лише глобальні, на кшталт «Євро – 2012», а й музичні, етнічні та гастрономічні фестивалі, яких у цьому місті проводиться понад сто за рік. «Ми перестаємо розглядати туризм як забавку. Це серйозна індустрія і підстава для великих інвестицій», — заявив міський голова Львова Андрій Садовий.

Схоже, галицький лев пригледів собі вигідне місце серед європейських туристичних міст. Чого в Україні поки що не можна сказати навіть про стольний Київ.


Адреса редакції:
вул. Кловський узвіз, 15, Київ, 01021
Тел./факс: 254-5190/93, 288-9625
Всі зауваження та питання просимо надсилати за електронною адресою intour.magazin@gmail.com

Всі права захищені. Міжнародний туризм, 2005.

Копіювання та передрук інформації з сайту дозволено тільки з письмової згоди Редакції.

Думка авторів публікацій не завжди відповідає думці редакції.

Відповідальність за достовірність фактів, власних назв та імен, інших відомостей несуть автори.


25 Міжнародний туристичний салон «Україна» - UITM’2018

Welcome to Georgia! National Tourism Award

16-я Азербайджанская Международная Выставка «Туризм и Путешествия»

Медицинский туризм

Міжнародна виставка «ТурЕКСПО»

МАНСАНА:: Туристична агенція. Відпочинок на морі. Екзотичний відпочинок. Екскурсійні тури. Гірськолижні тури.