Більше Франції українцям! |
10 червня 2008 року |
Популярнi туристичнi «бренди» на зразок Францiї приреченi на стереотипнiсть. З одного боку, впiзнаванiсть i незмiнне справдження туристських очiкувань — це добре, а з iншого — погляд на вже вiдоме потрiбно освiжати, розширюючи уявлення публiки про її ж, публiки, можливостi. I можливостi бiзнесу!
2 червня у київському готелi «Русь» вiдбувся воркшоп, присвячений Францiї — багаторiчному свiтовому лiдеровi туризму. Продовжуючи плiдну спiвпрацю з українськими професiоналами вiдпочинкової галузi, Нацiональний туристичний дiм Францiї («Maison de la France») органiзовує дiловi зустрiчi у Києвi вже п’ятий рiк поспiль. У заходi взяли участь 40 французьких структур, серед яких — регiональнi офiси з туризму, готелi, гiрськолижнi курорти, замки й туроператори. Українськi колеги мали змогу поспiлкуватися з представниками iз рiзних частин країни — вiд славнозвiсних гiрськолижних курортiв у Альпах до не менш вiдомої долини Луари, вiд популярного влiтку Атлантичного узбережжя до винних погребiв Бургундiї.
За вiдомостями 2007 року, Францiя прийняла близько 40 тисяч наших спiввiтчизникiв, їхнiй потiк зрiс на 20 вiдсоткiв, порiвняно з даними 2006-го. Серед причин такого стрибка експерти в цiй сферi назвали насамперед спрощення вiзових формальностей i вiдкриття нових авiарейсiв мiж нашими країнами. Нинiшнього року французьке консульство у Києвi планує видати українським туристам 60 тисяч вiз.
Директор Нацiонального туристичного дому Францiї в Росiї та Українi Кристiан Кергаль вiдзначив, що найпопулярнiшi серед наших спiввiтчизникiв напрями в його країнi — це Париж, Лазурове узбережжя та гiрськолижнi курорти. На часi розширити цей спектр, у чому й покликаний допомогти традицiйний воркшоп — вiдображення туристичної Францiї.
|