Міжнародний туризм. Журнал про мандрівки та відпочинок детальний пошук

На головнуНаписати листа

Редакція Новини Архів Передплата Реклама Фотобанк
Міжнародний туризм Номер 6 Мандрівничий ряд Під прапором ЮНЕСКО
Номер 6 від 14 грудня 2017р.
Номер 6 від 14 грудня 2017р.
Welcome to Ukraine
В наступному номері

В номері 6'2017

ІШГЛЬ
Зіркова зима

ВІТАЛІЙ ЗОРІН
Екстрим і рекорди

ТАЇЛАНД
Новий шлях до Пхукету

МАРОККО
Драйв в пустелі

ТЕРМІТИ
Схована цивілізація

НОВИЙ РІК
народів світу

АВСТРІЯ

ШВЕЦІЯ

СЛОВЕНІЯ

АРУБА

ЗІМБАБВЕ

НЕПАЛ

МАЛАЙЗІЯ

ГРУЗІЯ

УКРАЇНА

 

 

 

 



VIP-клуб
Вояж-колекція
Україна чудес
Профі-тур
Троянда вітрів
Мандрівничий ряд
Живий світ
Modus Vivendi
Міністерство закордонних страв
Життя як свято
Мандрівничий ряд
Під прапором ЮНЕСКОВерсія для друку
Автор: Євген Будько. Фото автора

24-й міжнародний туристичний салон «Україна», він же — «Ukraine International Travel Market», зібрав у МВЦ на Лівому березі найактивніших гравців ринку, державних і громадських діячів галузі та, власне, туристів.

 

Відкриття турвиставки заінтригувало багатьох. На нього завітав керівник програми Євро­пи Всесвітньої туристичної організації (UNWTO) Бека Джакелі. На жаль, не зміг бути присутнім генеральний секретар Талеб Ріфаї, хоча, вочевидь, збирався. Пан Джакелі жваво відгукнувся про туристичну привабливість і потенціал України та підкреслив велике значення країни для загальноєвропейської картини туризму.

 

Перші ж особи нашої держави й далі обмежуються письмовими привітаннями учасникам турвиставок, тоді як їхні європейські колеги, у тому числі фрау Меркель, звикли відкривати такі заходи особисто. З українського боку червону стрічку на UITM уже традиційно перерізали найбільш зацікавлені в розвитку цієї галузі посадовці: Анна Романова — голова підкомітету з питань розвитку туризму, курортів та рекреаційної діяльності Верховної Ради, а також Іван Ліптуга — ексочільник департаменту туризму та курортів у Мінекономрозвитку в новій для себе ролі радника першого віце-прем’єр-міністра, Президента Національної туристичної організації.

 

За показниками популярності виставка перевершила минулорічну: 28 країн, 154 корпоративних учасників, 10 468 професійних відвідувачів. При цьому на входах поменшало «заторів» — вочевидь, унаслідок більш злагодженої роботи адміністраторів. Стенди цього року були дещо скромніших масштабів, але оформлені вигадливо. Уперше представили свою національну експозицію В’єтнам і Греція, повернулися Польща та Єгипет із великими стендами. До основних гравців міжнародного туристичного ринку, таких як «AnexTour», «CoralTravel», «JoinUP!», TUI, «TourClub», «Feeria», «Siesta», цьогоріч уперше приєдналися компанії «Trans­Avia», «Pilot» і «TourPost».

 

Першого дня в рядах було не проштовхнутися, наступного напруженість дещо спала. Серед тем виставки годі було виділити провідні: перед зимовим турсезоном гірські лижі ніяк не змогли відмінити екзотики, а іноземне розмаїття — вітчизняного.

 

В українському секторі спостерігалося зростання: замість 11 минулорічних експонентів із регіонів нині було аж 20. Експозиція міст і регіонів нашої держави мала новий формат — «Ярмарок туристичних дестинацій України», який дав змогу ефективно презентувати туристичні особливості міст і регіонів (фольклор, ремесла, історичні пам’ятки, гастрономія...). Серед відкриттів виставки — Кривий Ріг із креативними пропозиціями промислового туризму.

 

Загалом учасники висловлювали задоволення заходом. Серед їхніх побажань була пропозиція повністю віддати перший день фахівцям із туризму, адже у світі турвиставки поступово переходять у розряд суто професійних. Відзначали новацію організаторів — безкоштовний мобільний додаток UITM, який допомагає орієнтуватися серед експозицій і подій.

 

У конференцзалах павільйону безперервно велися семінари турфірм та інші ділові заходи. Домінували два з них: конференція «MICE 2017: діловий туризм – Україна» під проводом Асоціації ділового туризму України, а також «круглий стіл» з екотуризму в Україні під егідою департаменту туризму і курортів Мінекономрозвитку та Української асоціації активного й екологічного туризму. Як завжди, провідний український туроператор «JoinUp!» запропонував партнерам окрему територію «для обраних» — «Fresh Zone», де вирувало професійне спілкування.

 

Учасники й гості були відверто раді знову зустрітися та налагодити нові контакти. Попро­щалися всі ненадовго: у березні збереться виставка «UITT – 2018», теж за підтримки UNWTO.

 


Адреса редакції:
вул. Кловський узвіз, 15, Київ, 01021
Тел./факс: 254-5190/93, 288-9625
Всі зауваження та питання просимо надсилати за електронною адресою intour.magazin@gmail.com

Всі права захищені. Міжнародний туризм, 2005.

Копіювання та передрук інформації з сайту дозволено тільки з письмової згоди Редакції.

Думка авторів публікацій не завжди відповідає думці редакції.

Відповідальність за достовірність фактів, власних назв та імен, інших відомостей несуть автори.


Туристична виставка UІTT

Welcome to Georgia! National Tourism Award

16-я Азербайджанская Международная Выставка «Туризм и Путешествия»

Медицинский туризм

18-а міжнародна виставка-ярмарок «ТурЕКСПО»

МАНСАНА:: Туристична агенція. Відпочинок на морі. Екзотичний відпочинок. Екскурсійні тури. Гірськолижні тури.